czwartek, 23 lutego 2017

Pink & silver nails

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jaki manicure udało mi się wykonać przy użyciu dwóch lakierów do paznokci, które mam już od jakiegoś czasu w swojej kolekcji a dopiero teraz wpadłam na pomysł ich połączenia. I moim zdaniem ten pomysł był bardzo trafiony :)

Pierwszy z lakierów, których użyłam to Golden Rose Holiday Nail Color nr 51. Jest to srebrny, piaskowy lakier o matowym wykończeniu.

 

Lakier używa się bardzo przyjemnie. Posiada szeroki, wygodny pędzelek, który umożliwia sprawne malowanie. Aby uzyskać satysfakcjonujący mnie kolor nakładam dwie warstwy. Jego plusem jest to, że bardzo szybko schnie. Co do trwałości  to u mnie utrzymuj się bardzo długo i zmywam go, gdy po prostu mi się znudzi. Niestety jego zmycie nie należy do najłatwiejszych. Pierwsze kilka razy to była istna męczarnia, ale z czasem już znalazłam na niego sposób i idzie mi dużo sprawniej.


Natomiast drugim lakierem, który posłużył mi do wykonania manicure był lakier Wibo Extreme Nails nr 16. Jest to różowy lakier z złotymi drobinkami.


Z tym lakierem również bardzo się polubiłam. Także posiada szeroki pędzelek, jednak w jego przypadku, aby dokładnie pokryć paznokcie nakładam trzy warstwy, przez co schnie nieco dłużej. Jeśli chodzi o trwałość to sprawa wygląda trochę gorzej niż w przypadku lakieru z Golden Rose, u mnie utrzymuje się on 3-4 dni a po tym czasie zaczyna się on ścierać. Do jego zalet można zaliczyć łatwość zmywania.


Bardzo lubię te lakiery. Pięknie prezentują się na paznokciach. Tego z Wibo używałam swego czasu bardzo często i niestety praktycznie już się skończył :/ Będę musiała znaleźć dla niego jakiegoś godnego następce.


Poniżej przedstawiam Wam efekt po pomalowaniu paznokci.





I Wam  jak się podoba takie połączenie? :)

Do następnego!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz